Zdalne nauczanie

Zdalne nauczanie – Muchomorki

Uczestniczące grupy: ,

Dzień dobry.

Muchomorki – ” W gospodarstwie”.

  1. „Rozmowy zwierząt” – słuchanie wiersza Anny Surowiec.

 Dzieci słuchają wiersz i mają za zadanie zapamiętać jak najwięcej zwierząt występujących w wierszu.

 „W gospodarstwie juz od rana rzecz się dzieje niesłychana.

Obudziły się zwierzęta i dyskusja rozpoczęta.

Kukuryku! Kukuryku! Kto tak pieje przy kurniku?

 A to kogut: kukuryku! Woła kury do kurnika.

Ko, ko, ko, ko, ko, ko, a to kto?

To jest kura – złotopióra.

Grzebie w ziemi pazurkami szuka miejsca z robaczkami.

Kwi, kwi, kwi, kwiczy świnka, co różowy ryjek ma,

 kwi, kwi, kwi, cha, cha, cha.

 Kto tak czysty jest jak ja?

Na to kaczka kwacze tak: kwa, kwa, kwa, kwa, kwa, kwak

 idź do rzeki umyj ryjek będziesz ładna tak, tak, tak.

 Usłyszała to też krowa, zaryczała: muuu, muuu, muuu.

 Słuszne rady dajesz tu, wiec się umyj świnko już.

 Konik zarżał i ha, ha, ha. Tak skończyła się historia ta.

 

Dzieci wymieniają zwierzęta występujące w wierszu.

 

  1. „Znaczenie zwierząt w życiu człowieka” – łączenie obrazków.

Połącz odpowiednie zwierzęta z poszczególnymi produktami- karta pracy w złączniku.

  1. Wypowiedzi dzieci na temat roli zwierząt hodowlanych w życiu człowieka.

 

 4.„Zgadnij, jakie to zwierzę? – podział wyrazów na głoski.

 Dziecko mówi głoskami nazwę zwierzątka, rodzic lub rodzeństwo odgaduje – rolami można się wymieniać.

 

  1. Słuchanie piosenki – ” Dziadek farmę miał

 

 

Pliki do pobrania:

karta pracy

Zadalne nauczanie – 5.05.2020

 

Pliki w formacie: *.doc

Aby otworzyć plik potrzebny jest program Microsoft Word lub inny alternatywny np. OpenOffice Writer

Aby pobrać plik kliknij na link Prawym przyciskiem myszy a następnie „Zapisz element docelowy jako